مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-25اقتصادي

فارس من| تحویل رانا پلاس به زودی آغاز می شود


ایران خودرو اعلام کرد، مجوزهای استاندارد راناپلاس تا هفته آینده دریافت و شماره گذاری از سر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان  مشتریان راناپلاس در بلاتکلیفی تحویل خودروهایشان  عنوان کردند، جمعی از حواله داران رانا پلاس شرکت ایران خودرو بعد از گذشت میانگین 120 روز از تکمیل وجه خرید خودرو و واریز مبلغ حداقل 300 میلیون تومان به حساب خودروساز هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته اند.

  مخاطبان خبرگزاری فارس همچنین عنوان کردند از موعد تحویل خودرو نیز بیش از 2 ماه گذشته، اما خودروساز هیچ گونه توضیحی درباره زمان تحویل خودرو نمی دهد و لذا خواستار جوابگویی از سوی این خودروساز هستیم.

  با توجه به ثبت پویش مذکور خبرنگار فارس موضوع عدم تحویل خودروهای رانا پلاس را از شرکت ایران خودرو پیگیری کرد که روابط عمومی این شرکت خودروساز در پاسخ اعلام کرد تا هفته آینده مجوزهای استانداردی خودرو دریافت و شماره گذاری از سر گرفته خواهد شد.

  پیش از این نیز متقاضیان خرید خودروهای پژو پارس از عدم تحویل خودروهای با موعد تحویل تابستان نیز گلایه داشتند که پس از پیگیری های خبرنگار فارس مدیر بازاریابی ایران خودرو درباره تحویل خودروهای پژو پارس با موعد تحویل تابستان 1402 اعلام کرد که بخشی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تحویل رانا پلاس به زودی آغاز می شود

فارس من| تحویل رانا پلاس به زودی آغاز می شود